Innowacyjne technologie w marketingu – zobacz, co jest teraz na topie

Używamy internetu do bardzo wielu zamysłów. Najpopularniejsze jest niechybnie korzystanie z portali społecznościowych, co wiąże się głównie z rozrywką ale również poszukuje się informacji.

W sieci realizuje się także badania marketingowe przykłady to wyskakujące okienka z kwestionariuszami, w jakich proszeni jesteśmy o wyrażenie sądu o konkretnym produkcie lub usłudze. Portale społecznościowe służą również do komunikowania się przykładowo w sprawach publicznych. Nadają się świetnie do publikowania celnych haseł mających nas przekonać do jakichś poglądów. Takie użytkowanie portali jakąś część z nas motywuje do odszukania odpowiedzi na pytanie: jak usunąć konto na Twitterze (). Plusem takiego kanału komunikacyjnego jest jego powszechność. W łatwy i względnie tani sposób możemy dojść do tysięcy odbiorców z informacją. Wzmiankowane portale wykorzystują też programy afiliacyjne wyszukujące nowych kanałów dystrybucji (). Programy afiliacyjne to po prostu rabaty oferowane konsumentom pod pewnymi warunkami, przykładowo za udostępnienie reklamy na swym profilu możemy dostać kod na zakupy rabatowe w sklepie on-line.

internet

Autor: Jorge Franganillo
Źródło: http://www.flickr.com

Programy afiliacyjne mogą posiadać również formę kart podarunkowych za sprawunek we wskazanej wysokości. Takową kartę możemy wykorzystać bezterminowo albo przez oznaczony czas. Główną korzyścią dla przedsiębiorstwa uczestniczącego w programie jest zdobycie wiernego klienta, a to nader cenna zdobycz z punktu spojrzenia marketingu jak też ekonomicznych celów przedsiębiorstwa.

Ciekawe informacje napisaliśmy dla Ciebie na kolejnej stronie, która jest poświęcona tej samej tematyce. Kliknij w link i dowiedz się i sprawdź (http://b1design.pl/architektura) nowych wątków.

Usatysfakcjonowany klient bowiem najprawdopodobniej przyprowadzi z sobą swych znajomych lub poleci właśnie ten sklep albo artykuł, co może przynieść przedsiębiorstwu przewagę konkurencyjną. W sytuacji globalizacji gospodarki sprawa nie do przecenienia.

Rzecz jasna to czy programy afiliacyjne odniosą zaplanowany skutek, zależy od kreatywności ich twórców. Należy być zawsze gotowym na zmiany strategii, bowiem w dzisiejszej ekonomii zależnej od nowoczesnych technologii zmiany następują w tempie błyskawicznym. Nieraz chwyty marketingowe działające parę lat wcześniej dziś nie są już tak efektywne. Bywa też tak, iż niektóre kanały dystrybucji przestają być efektywne.