Innowacyjne kampanie marketingowe z wykorzystaniem rozwojowych narzędzi sprzedażowych

„Poczekaj, sprawdzę w internecie”- słyszymy albo sami mówimy to stosunkowo często. Naszych dotykowych telefonów używamy setki razy w ciągu dnia już nie tylko do dzwonienia albo wysyłania SMS-ów, robienia zdjęć albo słuchania mp3. Teraz używamy ich do komunikacji z całym światem. To już fakt, że unoszące się w górę statystyki wykorzystania bezprzewodowego łącza przez użytkowników i dynamiczny rozwój rynku przenośnych urządzeń wpływa na różne sfery życia. Pewne firmy złapały wiatr w żagle i postanowiły na tym zarobić.

marketing

Źródło: pixabay.com

Bezpłatnego dostępu do Wi-Fi w miejscach użytku publicznego, sklepach albo hotelach wymaga coraz większa liczba klientów. Dotychczas właściciele tych lokali umożliwiający swoim gościom połączenie internetowe nie pozyskiwali z tego żadnych korzyści. Sytuację zmienia nowatorska usługa na rynku, czyli social WFi. Social WiFi przekształciło nieodpłatne Wi-Fi w narzędzie marketingowe (zobacz np. Spotlike), a WiFi marketing w mgnieniu oka stał się jednym z ważniejszych i najszybciej rozwijających się kanałów komunikacji sprzedażowej – hop do źródła. Co stoi za tym sukcesem? Po prostu przedostał się przez natłok informacji i zalew reklam, jakie fundują nam strony i był szybszy niż standardowe kanały komunikacji. WiFi marketing zapewnia niezwykle klarowną komunikację z możliwymi klientami, bowiem w nowoczesny sposób zagrzewa do działania konsumentów, dając im w zamian za ich ruch, wartość dodaną w postaci dostępu do bezpłatnego internetu. WiFi marketing oferuje rozprowadzanie komunikatów reklamowych dostosowanych do sytuacji w określonym miejscu, przy użyciu technologii bezprzewodowej i specjalistycznych aplikacji. Zależnie od typu firmy, w jakiej system będzie wykorzystywany, social WiFi może przydać się do przeprowadzania wysoce stargetowanych kampanii marketingowych w miejscach, gdzie spotkamy interesującą nas grupę docelową. Gwarantuje on nie tylko prowadzenie nowatorskich kampanii, ale przyczynia się do części do samochodów pozytywnej relacji z konsumentem i zwiększa świadomość funkcjonowania marki.

W obecnym, szybko rozwijającym się świecie, kiedy modnie jest być w ruchu, potrzeba posiadania bezprzewodowej sieci Wi-Fi na wyciągnięcie ręki skoczyła znacznie w związku z rozwojem i coraz łatwiejszym i tańszym dostępem do mobilnych urządzeń, które zawsze nosimy przy sobie i mieszczą się w każdej kieszeni.