Czym tak w ogóle jest RFID, czyżby kolejnym technologicznym zbytkiem?

Odpowiedź brzmi – RFID ma chronić konsumenta, tj. każdego człowieka będącego na tej planecie i mającego m.in. z różnego typu kart kredytowych. Karty rfid to karty, które zostały zaopatrzone w chip, który ma umożliwić nam płacenie za pomocą sygnału radiowego, rfid ten posiadają też karty, których używamy w transporcie publicznym, czy nawet nowe legitymacje studenckie.

Takie karty mają wspomóc użytkownika, ale dają również pole do popisu osobom, które są nieuczciwe. Nowoczesna technologia daje możliwość sczytanie danych z chipa Rfid przez złodziei. Prawdopodobnie nie chroni przed tym, żaden portfel, czy plecak, a konieczny jest zakup etui ochronnego. Oczywiście są osoby, które stwierdzą, że na sto procent karty z takim chipem są zabezpieczone, ale wiemy doskonale jak to bywa, nie raz coś było zabezpieczone, a potem okazywało się, że niestety złodzieje i tak znaleźli metodę, żeby przedostać się przez ochronę. Warto, więc samemu również się chronić przed możliwymi niechcianymi sytuacjami.

Informatyka

Autor: reynermedia
Źródło: http://www.flickr.com

Nie można zapominać o tym, że ludzki rozsądek, mimo wielu informatycznych nowinek, nadal jest na wagę złota. Nowinki informatyczne w działalności związanej z obsługą klienta Dziś trudno wyobrazić sobie świat bez komputerów. Wiele firm korzysta z różnego typu systemów, które mają za zadanie zapewnić odpowiedni przepływ informacji. Tak, więc elektroniczny system obsługi klienta jest stosowany w wielu miejscach. Są systemy, które świetnie sprawdzą się w miejscach sportowo-rekreacyjnych i takie, które sprawdzają się w wielkich korporacyjnych biurowcach.

Organizacje ścigają się w zrobieniu najnowocześniejszych systemów obsługi klienta, bo tylko najlepsze rozwiązania mogą prześcignąć konkurencję i przyciągnąć potencjalnych klientów.

Jeżeli znalezione przez Ciebie tu informacje okazały się zbyt skąpe, to ta wskazówka ze strony (http://www.grupapartner.pl/firma/certyfikaty-i-polityka-jakosci.html) być może okaże się warta Twojego zainteresowania.

Osoby, czyli najczęściej szefowie wielkich firm, decydujące się na korzystanie z elektronicznego systemu obsługi klienta myślą o tym, w jaki sposób wcześniej, ich firma była w stanie funkcjonować bez takiego systemu (doczytaj na witrynie ). Nowoczesne rozwiązania techniczno-informatyczne pozwalają na stworzenie takich systemów komputerowych, których nie wyobrażaliśmy sobie jeszcze jakieś kilka lat temu. System obsługi klienta polepsza efektywność działania firmy i co bardzo ważne, klienci czują sporą różnicę i chętniej korzystają z miejsc, gdzie taki system został zainstalowany.