Ciężko dziś wybić się, przedostać do powszechnej świadomości. Nie wystarczają tylko umiejętności czy budzące zachwyt uzdolnienia, trzeba dodatkowo umieć się wypromować. To niby prostsze niż w przeszłości, bo mamy szersze pole do popisu. Jednak nie musi to być prawdą. To że istnieją sposoby, to jedno, ale trzeba też umieć umiejętnie je wykorzystywać, a to już nie każdy potrafi.
Autor: Randy
Źródło: http://www.flickr.com
Twierdzi się, że sieć obecnie jest głównym atrybutem promowania siebie. Jest w tym z pewnością mnóstwo prawdy, gdyż Internet (tvk –
internet wrocław) pozwala na niezwykłe perspektywy w dziedzinie promocji. Jednak, każdy tak myśli i każdy tam jest obecny, wobec czego trochę ciężko się wybić z tłumu. Wiele osób nie radzi sobie i przekazuje to zadanie innym, agencjom marketingowym, które tworzą całą kampanię wizerunkową w Internecie.
To oczywiście wymaga pieniędzy, a nie zawsze ma dobre skutki, gdyż konkurencja nie śpi, a aby całkowicie zdążyć za zmieniającymi się trendami nie można sobie żałować pieniędzy na promocję w internecie. Oto powód dla którego mnóstwo ludzi próbuje odmiennych metod, mniej powszechnych – kliknij. Bardzo modny jest tak zwany marketing partyzancki, czyli przedsięwzięcia, które mają na celu zaskoczenie innych.
Często przeprowadza się je w centrum miasta, a pomysły są takie, żeby nikt nie miał świadomości, że to może być zorganizowana akcja. Stąd też bardzo adekwatna nazwa dla tej formy promocji. Większość jednak osób próbuje konserwatywnie, ale i skuteczniej. Uwagę przyciągają billboardy i telebimy. To bardzo znaczące, że w czasach internetowej promocji ktoś decyduje się na takie zaskoczenie, jak promocja poza zasięgiem Internetu. Co najważniejsze, ta metoda jest skuteczna.
Autor: n0cturbulous
Źródło: http://www.flickr.com
Były już przypadki, że ktoś zniechęcony bezrobociem i tym, że wysyłane CV przepadają| gdzieś w sieci, postanowił spróbować swoich sił dużym formatem reklamy. Wykupił ją, zrobił wielki plakat ze swoim zdjęciem, z wypisanymi kwalifikacjami, tak żeby ewentualny pracodawca mógł to zauważyć. Przyznać trzeba, ze to bardzo oryginalne (polecana strona). Nie dość, że ktoś staje się bardziej widoczny niż tysiące osób w sieci, to jeszcze takie załatwienie sprawy świadczy o wysokim poziomie kreatywności.